שושנה דונאיה הרמוניה באהבה - סיפור המסע הרוחני, ניוזילנד, ריפוי כדור הארץ, אמא אדמה, אוגוסט -ספטמבר 2011.
תקשור, יעוץ בתקשור בכל נושאי החיים  |  קורסים  |  טיפולים, תהליכי ריפוי  |

סיפור המסע הרוחני,
ניוזילנד, ריפוי כדור הארץ, אמא אדמה,
שחרור השליטה של ישויות הכוכבים.
אוגוסט -ספטמבר 2011.

שלום יקרים!!!   23.9.11

חזרתי מהמסע הרוחני לניוזילנד , מסע בן חודש וחצי לריפוי כדור הארץ ותהליכים קדומים באנושות.מסע קסום,לא קל, אך מלא אתגרים פיזיים ורוחניים, תובנות, שינויים.

מסע שהתאפשר גם הודות לעזרתם ותמיכתם של קבוצה גדולה, הילרים, אנשים מלאי אהבה ונתינה שבקשו לעזור בתהליך. בהזדמנות זו אני מודה לכולם על העזרה הנפלאה שקיבלתי. עזרה שקיבלתי בכל המישורים, האישיים בהתמודדות הפיזית, אנרגטית שלי האישית שם  ובעבודה על ריפוי ושחרור  חסימות של מקומות שהתקבלו בתקשור עם המאסטר חנוך, הבורא, הבוראה והמלאכים. והתודה לכולם.

יצאתי ב16.8.2011 וחזרתי ב22.9.2011

ניוזילנד יפיפיה ! גם כשיורד גשם ושלג וקר. המדהים בה הוא הניגודים שיש בה גם בנופים וגם באופי האנשים . מצד אחד יורד שלג, הרים מושלגים ויער טרופי מצד שני, באותו מקום. רואים הר מכוסה כולו בשלג ולידו צמוד הר ירוק עז מלא בצמחיה טרופית, צפופה של עצים . קשה להבין .
האנשים מצד אחד מאד אדיבים, אוהבים את ניוזילנד בצורה שמעולם ללא פגשתי. הערצה לניוזילנד בכל מקום טוטאלית, ומצד שני הטלויזיה שלהם מלאה אלימות וסרטי  אימה ( הסרט "קינג קונג" נוצר כאן(:). זה נתן המון חומר למחשבה על הנושא של הכוכבים והשפעתם.

נשאלתי בתחילת התהליך -למה אני צריכה לנסוע לניוזילנד כאשר אפשר לעשות ריפוי ועבודה אנרגטית מרחוק. אני מביאה כאן תשובה שנתנה בתקשור לפני מס' שנים:
" רבים מכם ימשכו לאזורים מסוימים בהם ידעתם שעליכם להיות מסיבה זו או אחרת. אלה מכם שחוו זאת הם שומרי המערבולת (וורטקס), הייתם אחראים לשמירת המערבולת פתוחה ובתנועה.עצם ההימצאות שלכם במיקום הפיזי יכולה לברוא את התוצאה המבוקשת ולסייע לכם להגשים את החוזה. קצב הרטט של כדור הארץ משתנה ומתכוונן להתרחשותם של דברים שלא היו קודם מעולם. "
תשובתו של המאסטר חנוך לשאלה זו:

"ריפוי הענן האנרגטי, החסימה באוקלנד והבארות והבריכה האנרגטית בוולינגטון היא לא בשביל ניו זילנד, היא בשביל כל הכדור והאנושות.
הריפוי של המקום כאן הוא ריפוי של המקור של כל הבעיות של כדור הארץ.
יש כאן ידע קדום, כאן התחיל הכל ולכן הריפוי מתחיל כאן.
ריפוי של האנושות והכדור ושחרורם מהשליטה של הכוכבים, הוא ריפוי
המקור של כל המלחמות והכאב בכדור."
המאסטר חנוך.

מסע, זה תהליך של הסתגלות, של תנועה, של שינוי תמידי. לפגוש אנשים חדשים, מקומות חדשים, עבודה אנרגטית לא קלה  ושינוי של תדרים, פתיחה של חסימות מזמנים קדומים, מתהליכים רוחניים עוצמתיים שרק התת מודע שלנו זוכר. ריפוי של הכדור ואמא אדמה. שחרור מכבלי הרשת הכוכבית. אותן ישויות כוכבים שגרמו לאדם עתיק לבגוד בעצמו ולהתפרק.

לפרטים נוספים
הספר "אבני החכמה דבר הבורא"
אני אעביר כאן כמיטב יכולתי את סיכום המסע בליווי תמונות.

כדי להקל על הבנת המקומות והשמות שמוזכרים בתקשורים ובסיפורי החוויה אני מצרפת
כאן את מפת ניוזילנד (למפה מוגדלת לחץ על התמונה).

18.7.2011 קיבלתי את ההודעה-תקשור על יציאתי למסע
 ב16.8.2011 יצאתי למסע.
חזרתי ב22.9.2011.

1.אוקלנד   AUCKLAND- המסע התחיל בצפון ניוזילנד, באוקלנד, עיר נמל גדולה ושדה התעופה הבינלאומי. במקום הזה התבקשתי לשהות 4 ימים .
כבר באותו יום התבקשתי לעשות עבודה על החסימה מעל אוקלנד ופתיחת הבאר האנרגטית בה. לקריאת המסרים, החוויות והמידעים שהגיעו  הכנסו לקישור

18.8.11
"הודרכתי להגיע למגדל גבוה מאוד באוקלנד-מקום הנקרא THE SKY CITY" - "עיר השמים". הוא נחשב לבנין הכי גבוה בניוזילנד ועושים ממנו בנג'י. רואים את הבנין עם המגדל המיוחד למרחוק. עליתי לקומה השמינית שלו וישבתי בבית הקפה. לקומה הכי גבוהה שלו עליתי בפעם הקודמת.

"חנוך המאסטר העילאי, המאסטר מטטרון, מגיעים לשחרר את הקארמה בין הכוכבים ואדם עתיק ואדה ובין הכוכבים וניצוצות אדם עתיק ואדה -  האנושות.
בתוך החסימה נמצאים קודים של הקארמה בין אדם עתיק והכוכבים. הקארמה שגרמה לאדם עתיק להתנתק מאנרגית הבורא ולהסכים לאותה מהות.

האור היורד הוא אור נגוהות המרפא מרכיבים אלה." תקשור

2. 22.8-24.8  PAIHIA פאיחה וקייפ ריינגה - מאוקלנד פניתי צפונה , שהיתי בפאיחה יומיים , מתוכם יום אחד  נסעתי לקייפ ריינגה ,  קצה האי הצפוני. המקום שבו האוקינוס ההודי והשקט נפגשים. מקום קסום!
פאיחה

בקייפ ריינגה התחיל המסר על האנרגיה והזוגיות הקוסמית. כאן לפי המאורים, הילידים תושבי ניוזילנד, זהו המקום של המפגש בין הזכרי והנקבי, בין הגבר והאישה הקוסמיים. כאן הם האמינו יתחיל הריפוי הגדול. כמו כן היה שם שלט אבן שדבר על אחד הנביאים שלהם שניבא שכאן ירד יום אור גדול לכדור.

"מטרת המסע הוא גם ריפוי של מערכות היחסים הבינאשיים בין משלימים אנרגטיים ובין משלימים קוסמיים.כדי שהאנושות תוכל לעלות את המדרגה,על נושא הזוגיות להרפא.להגיע למדרגה שבה בני זוג אנרגתיים ומשלימים קוסמיים ,יוכלו להפגש וליצור ביחד את המנוף האנרגטי שיעלה את האנושות למדרגתה החדשה הגבוה. רק הנוכחות של משלימים אנרגתיים וקוסמיים יוכלו ליצור מנוף כזה. עלייך להיות ראש החץ לכך. הסכמה עילאית שלך בנושא נעשתה.
הריפוי של זוגיות אנרגתית וקוסמית היא ריפוי של כדור הארץ והאנושות. רק כאשר בני זוג אנרגטיים יתחברו יחד תוכלו לעלות מעל השפעת הכוכבים. החיבור של בני הזוג האנרגטיים והקוסמיים יחבר אותם לבורא באופן ישיר." תקשור

3. ב25.8 חזרתי שוב לאוקלנד AUCKLAND- שם עשיתי את העבודה על הבאר האנרגטית וסיום החסימה מעל אוקלנד.

"החסימה שנוצרת מעל אוקלנד בימים אלה (ולכן גם נדרש להקדים את הטיסה)
היא חסימה שמקורה בכוכבים באנרגיה מאוד צפופה, מגנטית, אפורה,
שמטרתה לחסום את האנושות, את בני האדם שנמצאים במימד השלישי
מהיכולת להתחבר לחלק הרוחני שלהם ולמימד החמישי." תקשור המאסטר חנוך.

המדהים היה שביום הראשון הייתי במקום מעברו השני של הפארק שבו הייתי צריכה לעשות את העבודה על הבאר ולא מצאתי את המקום. כשהגעתי למקום בפעם השניה נדהמתי לראות שהבאר והמקום שבו התחלתי לעשות את העבודה על החסימה הם שני קצוות של רחוב ארוך שבקצהו האחד SKY CITY ובקצהו השני הקשת המאורית שמתחתיה היתה הבאר.

4.  קורמנדל –    COROMANDEL מקום מקסים , מזרחית לאוקלנד וצפונית לרוטרואה ROTORUA (היא לא מופיעה במפה זו.) ואחרי זה בטייפו , מקום מדהים.

5.  ב28.8 .11 רוטרואה ROTORUA  , עיר שבה מעיינות גופרית וגייזרים פורצים מתוך האדמה . שהיתי בה 3 ימים. זה המקום שבו קליפת האדמה דקה מאד. שם הייתי גם בעיר המאורית העתיקה טה- פויה .

6.WELLINGTON   וולינגטון עיר הבירה של ניוזילנד. 1.9.11התבקשתי להיות בוולינגטון שם היתה העבודה העקרית על הבריכה האנרגטית שנסגרה ע"י לוציפר  ושמרכזה מגיע דרך כל ניוזילנד עד האנטרטיקה.
"הבריכה מקורה בבריאה הקדומה. אחד המקורות הכי חשובים לכדור הארץ לאיזון הכדור. הבריכה עוברת לאורך כל ניוזילנד עד אנטרטיקה (שזה הקוטב הדרומי). .השתחררו דרכה ישויות מאוד קדומות כמו דינוזאורים, הגיעו ישויות מהמימד השמיני והעשירי לעזור בניקוי ופתיחת הבריכה.פתיחת הבריכה תעזור באיזון המצב האנרגטי  של הכדור .

באותו מקום הגיע המסר לעשות עבודה על תחנת השידור של ישויות הכוכבים. הבנין שמתחתיו נמצאת הבאר הזו נראה ממש כמו משהו מימי מצרים העתיקה ואנטנות.
"בהמשך לתהליך ריפוי ופתיחת הבריכה האנרגטית בוולינגטון. ישנו מקום נוסף שעליכם לטפל בו.סמוך לבריכה האנרגטית בוולינגטון ישנו בנין שיושב על באר אנרגתית חשובה, שבמשך כל הגלגולים הפכה להיות מרכז אנרגטי ומרכז תקשורת חשוב לישויות הכוכבים. דרך מקום זה הועברו לכדור קודים שונים שדרכם הועברו דרך התת מודע הקולקטיבי שהשפיעו על כל האנושות ובהתנהלות שלה.
השדרים יצרו תדרים של פחד במסות גדולות, בעיקר בשני נושאים עיקריים-כסף והישרדות.דרך אנרגית הכסף הועברו אלמנטים שיצרו סחטנות, שחיתות, חמדנות  שהשפיעו על מסות גדולות של בני אדם.דרך ההישרדות-הפחד לחיות, בני אדם הפכו להיות כמו בעלי החיים. נלחמתם על הטריטוריה שלכם וגם זה נעשה במסות גדולות שיצרו מלחמות על שטחים ורצון לשלוט.עבודתכם צריכה להעשות מאוד בעדינות."המאסטר חנוך

שהיתי בוולינגטון 4 לילות. במקום הזה נסגרתי ע"י רשת כוכבית וחשתי לא במיטבי. כאן כמעט חזרתי הביתה. לאחר עבודה על עצמי,תובנות ובעזרתן של חברות אהובות שטיפלו בי , התאוששתי וברגע האחרון החלטתי להמשיך. התחושה היתה כאילו יש כאן קיר בין וולינגטון וקרייסטצ'רץ.

7. קרייסטצ'רץ CHRISTTCHURCH    אליה הגעתי בטיסה מוולינגטון. העיר היפה בחוף המזרחי של האי הדרומי, העיר שעברה 2 רעידות אדמה קשות לפני חצי שנה. כל המרכז נהרס. כאן נחתי. והעבודה שנעשתה כאן היתה על עיר הרדיואקטיביים ופתיחת ערוץ הזוגיות. קריססטצ'רץ בחוף המזרחי של האי הדרומי, (כשממנה נסעתי דרומה נגד כיוון השעון) עד קווינסטאון וממנה צפונה לאורך החוף המערבי , דרך פרנץ ג'וזף ועד נלסון בצפון האי הדרומי.

8. ב9.9.11 מאונט קוק MOUNT COOK. מקום יפיפה , הרים מושלגים.כאן נכנסתי לפלנטריום , בית קולנוע תלת מימדי של מסע בחלל. כאן "פגשתי" את ישויות הכוכבים דרך אלי יוון ורומא. כאן נסגרתי שוב עם הרשת, כשהפעם נסגרו האזניים בעיקר.

9. ב11.9.11 קווינסטאון QUEENSTOWN   עבודה על 4 בארות.

"קווינסטאון-(העיר הדרומית באי הדרומי של ניוזילנד.העיר אליה אני נוסעת אחרי יומיים במאונט קוק).בקווינסטאון יש שרשרת של בארות שחסומות על ידי ישויות הכוכבים.

הבארות האלה הן צינור הנשימה של אמא אדמה.הפתיחה שלהן תעזור לאמא אדמה להשתחרר לעלות את המימד שלה.יש בתוך הבארות האלה הרבה ידע חסום.ידע שהתת מודע הקולקטיבי אינו מכיר.נמצאים שם קודים שיעזרו לאנושות להפתח ,להזכר,להכיר במי שהיא.

הידע הקדום הזה מקורו בזמן פירוק הניצוצות.אמא אדמה לקחה על עצמה לשמור על ניצוצות אדם עתיק ואדה.הפתיחה של הבארות יאפשר את שחרור הידע לתוך תת המודע הקולקטיבי,ולהתחיל לשנות תדרים בתוכו." תקשור הבוראה הקדומה.

10.מילפורד סאונד , מקום קסום

11. פרנץ ג'וזף- 15.9 FRANTZ JOSEF  נהר שלג ענקי . מקום קסום.

12, ב17.9  נלסון NELSON עיר בצפון האי הדרומי . שם שהיתי כ4 ימים . שם ב18.9 נקבר הקריסטל היפיפה שלי. עם המדיטציה של הקודים , העלאת אמא אדמה למימד ה5 וניקוי הרשת האנרגטית הכוכבית מעל העם היהודי.

ציפור קסומה שעפה סביבי כשטמנתי את הקריסטל באדמה.
12. 20.9  מנלסון לאוקלנד בטיסה. עבודה עם האנרגיה של הזוגיות הקוסמית.

21.9.11  חזרה הביתה כשגם ברגע האחרון עוד עבודה- בטיסה מאוקלנד לכיוון סיאול בקוריאה, המטוס עבר מעל קייפ ריינגה ושם הורדתי את האנרגיה של ההשלמה האנרגטית, קוסמית . זה היה מדהים.
ובאותה מידה כשגילית לפני הנחיתה שאנו עוברים מעל יפן, ושלחתי לשם המון אנרגיות ריפוי ואהבה.

22.9.11 הגעתי הביתה לאחר מסע, ממש  "בין הכוכבים" , הטיסה היתה טובה למרות אורכה.ומכאן.....
לשנה חדשה, מאושרת, אוהבת ומלאה בשפע,
שמחה ,שלום ושלווה לכל עם ישראל והכדור.